Reklama wideo emitowana przed filmami na YouTube. Płatność po obejrzeniu 30 sekund, kliknięcia gratis
Reklama wideo na YouTube
Reklama emitowana nad wynikami wyszukiwania na YouTube. Reklama kierowana wg słów kluczowych
Reklama wideo na YouTube
Reklama jako sugestia z prawej strony filmu wideo na YouTube. Reklama kierowana wg zainteresowań lub tematów
Obsługujemy kampanie wideo na YouTube z budżetem od 200 zł do kilkudziesięciu tysięcy miesięcznie.
Koszt obługi reklamy wideo wyceniany jest indywidualnie. Gwarantujemy świetną ofertę! Zapytaj o wycenę: biuro@prosperitum.pl
Koszt obejrzenia reklamy CPV wynosi zwykle 10-20 groszy.
Minimalną wartością jaką udało się osiągnąć w przypadku kampanii były 3 grosze/obejrzenie
27 czerwca 2014 Krzysztof Tosik uzyskał certyfikat z reklamy wideo dla zaawansowanych
jako jedna z pierwszych osób w Polsce więcej
Reklamy TrueView In-stream rozliczane są w modelu CPV - Cost Per View
- płatność po obejrzeniu 30 sekund reklamy, niepełne obejrzenia gratis
- darmowe kliknięcia i przejścia do stron
- koszt obejrzenia reklamy zwykle od 10-20 groszy
Popularne formaty reklam wideo na YouTube typu TrueView
TrueView In-stream
- gwarantowane pierwsze 5 sekund emisji
- płatność dopiero po obejrzeniu min. 30 sekund reklamy (model CPV)
- możliwość pominięcia reklamy (przycisk "pomiń")
- darmowe wszystkie kliknięcia w reklamę!
Baner towarzyszący 300x60 - widoczny jest w trakcie emisji reklamy a także po jej zakończeniu
Pierwsze 5 sekund reklamy TrueView In-stream jest gwarantowane. Dopiero po tym czasie można pominąć reklamę.
Opłata naliczana jest dopiero po obejrzeniu całej reklamy lub gdy reklama jest dłuższa po 30 sekundach. Obejrzenia niepełne są darmowe
Nakładka z wezwaniem do działania - widoczna na początku i na końcu emisji filmu.
Umożliwia umieszczenie dodatkowych informacji a także dodatkowe darmowe kliknięcia
TrueView in-search
- reklama w wynikach wyszukiwania YouTube. Reklama emitowana jest osobom wyszukujacym w serwisie YouTube
- płatność po rozpoczęciu oglądania wideo
- kierowanie poprzez słowa kluczowe wpisywane przez internautów w wyszukiwarce na YouTube
- najlepsza forma do promocji dłuższych filmów reklamowych
Reklama jako sugestia z prawej strony filmu wideo na YouTube
- płatność po rozpoczęciu oglądania wideo
- kierowanie poprzez określenie tematów i/lub zainteresowań