• Optymalizacja AdWords



    Telefony znowu mogą zacząć dzwonić!

  • Optymalizacja AdWords

    Optymalizacja AdWords


    Twoje konto może dawać więcej konwersji bez zwiększania kosztów


Przykład optymalizacji konta AdWords - 9

pozostałe przykłady

Klient: lekarz
Cel: poprawić jakość ruchu poprzez wydłużenie czasu spędzanego na stronie oraz zmniejszenie odrzuceń

 

Wyniki optymalizacji:

1) żółta ramka - udział w wyświetleniach
udało się podnieść z 43% do 53%. Można próbować podnieść jeszcze mocniej jednak nie jest to najważniejsze. Podnosząc udział do wysokich wartości częściej może dochodzić do niewykorzystania budżetu, można też wyciąć zbyt dużo ruchu

2) niebieska ramka - średnia długość odwiedzin
udało się podnieść z 49 sekund do 270 sekund

3) zielona ramka - odrzucenia
zmniejszenie z 65% do 46%

Optymalizacja AdWords - lekarz