• Optymalizacja AdWords



    Telefony znowu mogą zacząć dzwonić!

  • Optymalizacja AdWords

    Optymalizacja AdWords


    Twoje konto może dawać więcej konwersji bez zwiększania kosztów


Przykład optymalizacji konta AdWords - 6

pozostałe przykłady

Klient: Organizacja Pożytku Publicznego
Cel: Optymalizacja kampanii Google Grants. Wykorzystanie limitu 10 000 USD/miesiąc, zmniejszenie średniego CPC, zwiększenie liczby kliknięć

Wyniki optymalizacji:
- 0,38 USD - średni koszt kliknięcia. Mimo limitu na poziomie 2 USD udało się znacznie obniżyć koszt kliknięcia.
Dzięki temu możliwe jest uzyskanie znacznie większej liczby kliknięć
9 649,49 USDmiesięczny limit wydatków 10 000 USD został niemal osiągnięty
- 25 263 kliknięć miesięcznie - tyle darmowych kliknięć miesięcznie może uzyskać OPP przy prawidłowo skonstruowanej kampanii
5,60%współczynnik klikalności CTR na wysokim poziomie

Optymalizacja Google Grants