• Optymalizacja AdWords



    Telefony znowu mogą zacząć dzwonić!

  • Optymalizacja AdWords

    Optymalizacja AdWords


    Twoje konto może dawać więcej konwersji bez zwiększania kosztów


Przykład optymalizacji konta AdWords - 3

pozostałe przykłady

Klient: nie wyraził zgody na publikację branży
Cel: niższy koszt pozyskania przy jednoczesnym wzroście współczynnika konwersji



Porównanie liczby konwersji oraz kosztu pozyskania (CPA) przed i po optymalizacji:

 

Optymalizacja AdWords

 

Porównanie współczynnika konwersji oraz kosztu pozyskania (CPA) przed i po optymalizacji:

Optymalizacja AdWords

 

Porównanie liczby konwersji 1/kliknięcie oraz kosztu (budżetu dziennego) przed i po optymalizacji:

Optymalizacja AdWords

 

W czerwonym kółku zaznaczone tąpnięcie z 31 marca. Moment, w którym klient wprowadził serię zmian. Jak widać dochodzenie do poprawy trwało 1-2 tygodnie.
Przed wprowadzeniem drastycznych zmian na koncie zawsze warto skonsultować sprawę:)