• Optymalizacja AdWords



    Telefony znowu mogą zacząć dzwonić!

  • Optymalizacja AdWords

    Optymalizacja AdWords


    Twoje konto może dawać więcej konwersji bez zwiększania kosztów


Przykład optymalizacji konta AdWords - 10

pozostałe przykłady

Klient: deweloper
Cel: więcej konwersji niższym kosztem (niższy CPA)

Wyniki optymalizacji:
Poniżej porównanie wyników na koncie AdWords. Czerwona linia to 1 grudnia, czyli moment rozpoczęcia nowych kampanii. Od tego momentu widać znaczny wzrost liczby konwersji oraz spadek kosztu CPA (koszt pozyskania konwersji).
Pomarańczowa linia to koszt konwersji
Niebieska linia to liczba konwersji

Optymalizacja AdWords - Krzysztof Tosik

Poniżej porównanie grudzień do listopada. Jak widać udało się osiągnąć dużo lepsze wyniki.
Nowe kampanie dały więcej konwersji pozyskanych za dużo niższą cenę.
Liczba konwersji: 59 vs 12 // wzrost o 47
Koszt konwersji (CPA): 55,81 zł vs 178,68 zł // spadek o 122,88 zł!
Wsp. konwersji: 3,33% vs 2,35% // wzrost o 41,43%

Optymalizacja AdWords - Krzysztof Tosik