Przykład optymalizacji konta AdWords - 10
pozostałe przykłady
Klient: deweloper
Cel: więcej konwersji niższym kosztem (niższy CPA)
Wyniki optymalizacji:
Poniżej porównanie wyników na koncie AdWords. Czerwona linia to 1 grudnia, czyli moment rozpoczęcia nowych kampanii. Od tego momentu widać znaczny wzrost liczby konwersji oraz spadek kosztu CPA (koszt pozyskania konwersji).
Pomarańczowa linia to koszt konwersji
Niebieska linia to liczba konwersji

Poniżej porównanie grudzień do listopada. Jak widać udało się osiągnąć dużo lepsze wyniki.
Nowe kampanie dały więcej konwersji pozyskanych za dużo niższą cenę.
Liczba konwersji: 59 vs 12 // wzrost o 47
Koszt konwersji (CPA): 55,81 zł vs 178,68 zł // spadek o 122,88 zł!
Wsp. konwersji: 3,33% vs 2,35% // wzrost o 41,43%
