• Optymalizacja AdWords



    Telefony znowu mogą zacząć dzwonić!

  • Optymalizacja AdWords

    Optymalizacja AdWords


    Twoje konto może dawać więcej konwersji bez zwiększania kosztów


Przykład optymalizacji konta AdWords - 1

pozostałe przykłady

Klient: produkcja i sprzedaż własnego produktu na terenie całej Polski
Cel: więcej kontaktów telefon/e-mail - czyli trudnych do zmierzenia

Wyniki optymalizacji konta AdWords:

Koszt kliknięcia: mniejszy o 27,51%
Wydatki dzienne: mniejsze o 16,23%
Czas odwiedzin: wyższy o 27,78%
Przejścia do strony kontaktwięcej o 21,84%
Realizacji celuwięcej o 36,23%


Poniżej porównanie 22 marca (najlepszego dnia w okresie przed optymalizacją) z 2 kwietnia (pierwszy dzień gdy kampania działa w docelowej formie po optymalizacji)

Jak widać można zwiększyć liczbę konwersji, jednocześnie zmniejszając średni koszt kliknięcia i wydatki dzienne:)

Optymalizacja AdWords